Süper Lig tarihinin 'en'leri

Fotoğraf (AA)
Fotoğraf (AA)
TT

Süper Lig tarihinin 'en'leri

Fotoğraf (AA)
Fotoğraf (AA)

Eski adıyla Türkiye 1. Futbol Ligi, son yıllardaki ismiyle Süper Lig'in 64 yıllık geçmişinde birçok rekora imza atıldı.
Geride kalan 64 sezon baz alınarak yapılan değerlendirmede, lig tarihinde, bir sezonda ve bir maçta ortaya çıkan "en"ler şöyle:
- Lig tarihinde
En çok şampiyon olan takım: Galatasaray (22)
En çok ikinci olan takım: Fenerbahçe (23)
En çok lider olan takım: Galatasaray (563 lig haftası)
En gollü maç: 1991-1992 sezonunda Fenerbahçe-Gaziantepspor (8-4)
En farklı skorlu galibiyet: 1989-1990 sezonunda Beşiktaş-Adana Demirspor (10-0)
En farklı skorlu deplasman galibiyeti: 1992-1993 sezonunda MKE Ankaragücü-Galatasaray (0-8)
En çok maç oynayan takımlar: Fenerbahçe ve Galatasaray (2122)
En az maç oynayan takım: Kırıkkalespor (30)
En çok galibiyet alan takım: Fenerbahçe (1206)
En az galibiyet alan takım: Kahramanmaraşspor (4)
En çok yenilen takım: MKE Ankaragücü (679)
En çok berabere kalan takım: Beşiktaş (578)
En çok gol atan takım: Fenerbahçe (3758)
En az gol atan takım: Kırıkkalespor (21)
En çok gol yiyen takım: MKE Ankaragücü (2284)
En az gol yiyen takım: Kırıkkalespor (64)
En uzun süre yenilmeyen takım: Beşiktaş (48 maç, 1990-1991 sezonunun 26. haftasından, 1992-1993 sezonunun 13. haftasına kadar)
En uzun süre gol atan takımlar: 39 maç (Sarıyer, 1987-1988 sezonunun 26. haftasından, 1988-1989 sezonunun 28. haftasına kadar. Galatasaray, 1997-1998 sezonunun 2. haftasından, 1998-1999 sezonunun 6. haftasına kadar)
En uzun süre gol yemeyen takımlar: 12 maç (Fenerbahçe, 1967-1968 sezonunda 15-26. haftalar. Trabzonspor, 1978-1979 sezonunda 5-16. haftalar)
En çok gol kralı çıkaran takım: Galatasaray (17)
En çok gol kralı olan futbolcu: Metin Oktay (6)
En uzun süre gol yemeyen kaleci: 1978-1979 sezonunda Trabzonsporlu Şenol Güneş (1112 dakika)
En uzun sezon: 1962-1963 sezonu (42 maç)
En iyi performans: 1988-1989 sezonunda 36 maçta 29 galibiyet, 6 beraberlik, 1 yenilgiyle Fenerbahçe.
En kötü performans: 1996-1997 sezonunda 34 maçta 2 galibiyet, 5 beraberlik, 27 yenilgiyle Zeytinburnuspor. 2011-2012 sezonunda aynı performansla MKE Ankaragücü.
En çok seyircili maç: 2013-2014 sezonunda Atatürk Olimpiyat Stadı'ndaki Beşiktaş-Galatasaray maçı. (76 bin 127 kişi)
En çok gol atılan hafta: 2021-2022 sezonunda 27. hafta (44 gol)
En az gol atılan hafta: 1981-1982 sezonu 29. hafta (4 gol)
Üst üste en çok kazanan takım: Beşiktaş (13 maç, 1959-1960 sezonunda 10-22. haftalar)
Üst üste en çok yenilen takım: 2011-2012 sezonunda MKE Ankaragücü (15 maç, 20-34. haftalar)
Üst üste deplasmanda en çok maç kazanan takım: Fenerbahçe (2010-2011 sezonunun 18. haftasıyla, 2011-2012 sezonunun 6. haftası arasında 12 maç)
En çok takımı yer alan il: İstanbul (16)
En uzun süre kazanamayan takım: Adana Demirspor (29 hafta, 1994-1995 sezonunda 6-34. haftalar)
En çok gol atılan sezon: 2020-2021 (1136 gol)
En az gol atılan sezon: 1973-1974 (405 gol)
Gol ortalaması en yüksek sezon: 2000-2001 (Maç başına 3,32 gol)
Gol ortalaması en düşük sezon: 1973-1974 (Maç başına 1,69 gol)
En çok şampiyonluk gören teknik adam: Fatih Terim (8)
En uzun süre çalışan yabancı teknik direktör: Yugoslav Abdullah Gegic (Çeşitli takımlarda yaklaşık 9 yıl)
Aralıksız en uzun süre görev yapan yabancı teknik adam: İngiliz Gordon Milne (Beşiktaş'ın başında 6,5 sezon)
En uzun süre kendi sahasında yenilmeyen takım: Trabzonspor (90 maç, 1975-1976 sezonunun 10. haftasından, 1981-1982 sezonunun 6. haftasına kadar)
En uzun süre deplasmanda yenilmeyen takım: Galatasaray (40 maç, 1997-1998 sezonunun 19. haftasından, 1999-2000 sezonunun 31. haftasına kadar)
Ligi yenilgisiz kapatan takımlar: 1985-1986 sezonunda Galatasaray, 1991-1992 sezonunda Beşiktaş.
Yenilgisiz şampiyon olan takım: 1991-1992 sezonunda Beşiktaş.
En çok yenilen şampiyon: 8 yenilgi ile 2020-2021 sezonunda Beşiktaş.
En çok gol yiyen şampiyon: 2020-2021 sezonunda 44 golle Beşiktaş.
En az gol yiyen şampiyon: 1969-1970 sezonunda Fenerbahçe (6)
En çok puanla şampiyon olan takım: 1988-1989 sezonunda 93 puanla Fenerbahçe.
En az puanla şampiyon olan takım: 1979-1980 ve 1980-1981 sezonlarında 39'ar puanla Trabzonspor.
En erken şampiyonluğu ilan eden takım: Biteme 3 hafta kala, 1967-1968, 1969-1970 ve 2013-2014 sezonlarında Fenerbahçe, 2021-2022 sezonunda da Trabzonspor
Puanı silinen ilk takım: 1981'de Beşiktaş karşısında sahadan çekilen Mersin İdmanyurdu.
En gollü beraberlikler: 1967-1968 sezonunda Beşiktaş-Galatasaray, 1982-1983 sezonunda Fenerbahçe-Galatasaray, 1995-1996 sezonunda Samsunspor-İstanbulspor, 2000-2001 sezonunda Adanaspor-Kocaelispor, 2001-2002 sezonunda Gençlerbirliği-Diyarbakırspor, Kocaelispor-MKE Ankaragücü, 2006-2007 sezonunda Antalyaspor-Beşiktaş, Kayserispor-Antalyaspor, 2014-2015 sezonunda Trabzonspor-Gaziantepspor, 2018-2019 sezonunda Yeni Malatyaspor-Sivasspor, 2021-2022 sezonunda Konyaspor-Kasımpaşa (4-4)
En nötr sonucu alan takım: 1969-1970 sezonunda 30 maçta 10 galibiyet, 10 beraberlik, 10 yenilgi alan, 26 gol atıp, aynı sayıda gol yiyen Beşiktaş.
En erken gol: 10. saniyede Gaziantep FK futbolcusu Muhammet Demir (2021-2022 sezonunun 16. haftasında Medipol Başakşehir'e)
Gol atan en genç futbolcu: Kayserispor formasıyla Emre Demir. (2019-2020 sezonunda, 9 Kasım 2019 tarihindeki Gençlerbirliği-Kayserispor maçında fileleri havalandıran Emre Demir, 15 Ocak 2004 doğumlu. Emre Demir, 15 yaş, 9 ay ve 25 günlükken topu filelere gönderdi.)
En iyi sezon başlangıcı: 2009-2010 sezonundaki ilk 8 maçını da kazanan Fenerbahçe.
En iyi ilk yarı performansı: 2005-2006 sezonunda 17 maçta 14 galibiyet, 3 beraberlikle Fenerbahçe.
En iyi ikinci yarı performansı: 2010-2011 sezonunda 17 maçta 16 galibiyet, 1 beraberlikle Fenerbahçe.
En çok küme düşen takım: Samsunspor (7)
Ligden düşmeyen takımlar: Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor'un yanı sıra 7. sezonunu yaşayacak Alanyaspor, 5. sezonunu geçirecek Gaziantep FK ile 3. sezonunda mücadele verecek Hatayspor.
Lige en çok katılan takımlar: Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray, geride kalan 64 sezonun tamamında yer aldı.
Lige en az katılan takımlar: Petrolofisi, Bucaspor, Siirtspor, Kahramanmaraşspor ve Kırıkkalespor (Birer kez)
Üst üste en çok maçta gol atan futbolcu: 9 maç (Metin Oktay, 1962-1963, Galatasaray), (Saffet Sancaklı, 1995-1996, Kocaelispor)
En çok gol atan futbolcu: FETÖ firarisi Hakan Şükür (249)
En çok oynayan futbolcu: Umut Bulut (515)
En çok maç yöneten hakem: Cüneyt Çakır (385)
En çok maça çıkan teknik adam: Samet Aybaba (621)
Şampiyonluk yaşayan en genç teknik direktör: Tomislav Kaloperovic (31 Ocak 1932 doğumlu Yugoslav teknik adam, Galatasaray'ın başında 25 Mayıs 1969'da şampiyonluğa ulaşırken 37 yaşından 3 ay 25 gün almıştı)
Şampiyonluk yaşayan en yaşlı teknik adam: Fatih Terim (4 Eylül 1953 doğumlu Terim, 2018-2019 sezonunda 19 Mayıs 2019'da Galatasaray'la mutlu sona ulaştığında 66 yaşını tamamlamasına 3 ay 20 gün kalmıştı.)

- Bir sezonda
En çok galip gelen takım: 1959-1960 sezonunda Beşiktaş, 1988-1989 sezonunda Fenerbahçe (29). Beşiktaş ayrıca, iki aşamalı oynanan 1962-1963 sezonunda da toplamda 29 galibiyet aldı.
En az galip gelen takım: 1981-1982 sezonunda Diyarbakırspor, 1992-1993 sezonunda Konyaspor, 1996-1997 sezonunda Zeytinburnuspor, 2000-2001 sezonunda Adanaspor, 2011-2012 sezonunda MKE Ankaragücü (2)
En çok gol atan takım: 1962-1963 sezonunda iki aşamalı ligde 42 maçta 105 gol atan Galatasaray ile 1988-1989 sezonunda 36 maçta 103 gol atan Fenerbahçe.
En az gol atan takım: 1971-1972 sezonunda Samsunspor, 1972-1973 sezonunda Beşiktaş (14)
En az gol yiyen takım: 1969-1970 sezonunda 30 maçta 6 gol yiyen Fenerbahçe.
En çok gol yiyen takım: 2000-2001 sezonunda 34 maçta 91 gol yiyen Adanaspor.
En az berabere kalan takım: 1995-1996 sezonunda Eskişehirspor, 1991-1992 ve 2004-2005 sezonlarında Fenerbahçe (2)
En çok berabere kalan takım: 1982-1983 sezonunda MKE Ankaragücü (18)
En iyi averaja sahip takım: 1988-1989 sezonunda artı 76 ile Fenerbahçe.
En kötü averaja sahip takım: 1996-1997 sezonunda eksi 60 ile Zeytinburnuspor.
En çok gol atan futbolcu: Tanju Çolak (1987-1988 sezonunda 39 gol)
En az golle gol kralı olan futbolcu: Metin Oktay (1959 sezonunda 11 gol)
En çok gol atan yabancı futbolcu: Mbaye Diagne (2018-2019 sezonunda 30 gol)
Evindeki bütün maçları kazanan takımlar: 2000-2001 sezonunda Fenerbahçe, 2001-2002 sezonunda Galatasaray (17)
En az gol atarak şampiyon olan takım: Trabzonspor (1979-1980 sezonunda 25 golle)
"Dört büyükler"i yenen takımlar: 1987-1988 sezonunda Malatyaspor, 2001-2002 sezonunda MKE Ankaragücü, 2006-2007 sezonunda Bursaspor, 2012-2013 sezonunda Kasımpaşa, 2016-2017 ve 2017-2018 sezonunda Medipol Başakşehir.
Dört derbi maçı da hiç gol yemeden kazanan takım: 2002-2003 sezonunda Beşiktaş.
Dört derbi maçı da hiç gol atamadan kaybeden takım: 2014-2015 sezonunda Beşiktaş.
Dört derbi maçı da kaybeden takımlar: 1991-1992 sezonunda Galatasaray, 2014-2015 sezonunda Beşiktaş.
En fazla puan farkıyla şampiyon olan takım: 1987-1988 sezonunda 2. sıradaki Beşiktaş'a 12 puan fark atan Galatasaray.
"Dört büyükler" dışında en çok puan toplayan takım: 2009-2010 sezonunda Bursaspor (75 puan)
"Dört büyükler" dışında en fazla galibiyet alan takımlar: 2007-2008 sezonunda Sivasspor, 2009-2010 sezonunda Bursaspor (23 galibiyet)

- Bir maçta
En çok gol atan futbolcu: 1992-1993 sezonunda Fenerbahçe-Karşıyaka (7-1) maçında 6 gol atan Tanju Çolak.
En çok gol atan yabancı futbolcular: Galatasaraylı Mario Jardel (2000-2011 sezonunda Erzurumspor'a), Fenerbahçeli Alex de Souza (2010-2011 sezonunda MKE Ankaragücü'ne), Adana Demirsporlu Mario Balotelli (2021-2022 sezonunda Göztepe'ye) (5 gol)
En çok penaltı atan takım: 1986-1987 sezonunda Fenerbahçe-Eskişehirspor maçında Fenerbahçe (4)
En çok penaltı atan futbolcu: 1986-1987 sezonunda Fenerbahçeli Zafer Tüzün, Eskişehirspor'a karşı 4 atışı da gole çevirdi.
En fazla kırmızı kart gören takım: 2003-2004 sezonunda Beşiktaş-Samsunspor maçında 5 kırmızı kartla Beşiktaş.



39 yaşına giren Messi'ye takım arkadaşlarından duygusal mesaj

Arjantinli Lionel Messi (sağda), Dünya Kupası futbol turnuvası için takım arkadaşlarıyla antrenman yapıyor (AP)
Arjantinli Lionel Messi (sağda), Dünya Kupası futbol turnuvası için takım arkadaşlarıyla antrenman yapıyor (AP)
TT

39 yaşına giren Messi'ye takım arkadaşlarından duygusal mesaj

Arjantinli Lionel Messi (sağda), Dünya Kupası futbol turnuvası için takım arkadaşlarıyla antrenman yapıyor (AP)
Arjantinli Lionel Messi (sağda), Dünya Kupası futbol turnuvası için takım arkadaşlarıyla antrenman yapıyor (AP)

Lionel Messi'ye doğum gününde ne hediye edilir? Arjantinli efsanenin ödül ve kupalarla dolu bir değil, birkaç vitrini var, üstelik nesiller boyu yetecek servetini saymıyoruz bile.

Messi 2026 Dünya Kupası sırasında 39 yaşına basarken, eleme turuna yükselmeyi çoktan garantileyen son şampiyon Arjantin de turnuva tarihinin en golcü oyuncusu olan kaptanının doğum gününü kutladı.

Messi, Missouri eyaletinin Kansas şehrindeki Arjantin kampında düzenlenen doğum günü kutlamasında çeşitli hediyeler aldı. Takım arkadaşlarına da Messi'nin onuruna hazırlanan hatıra armağanları dağıtıldı.

Arjantin’in şu ana kadarki gollerinin tamamını Messi attı: Cezayir'e karşı açılış maçında üç ve Avusturya'ya karşı galibiyette iki gol attı. Dünya Kupası kariyerinde 18 golü var, bu da Miroslav Klose ve Kylian Mbappé'den iki gol daha fazla.

Messi, sosyal medyada doğum günü pastasının başında bazı takım arkadaşlarıyla çektirdiği fotoğrafı paylaştı. Pasta, Kansas City'de Arjantinli bir pastacıya ait Pan Caliente adlı pastaneden alınmıştı.

Bir başka fotoğrafta ise Arjantinli futbolcular Messi'nin yanında poz verirken görülüyor. Hepsi de üzerinde kendilerinin kaptanla birlikte çekilmiş fotoğrafının yer aldığı tişörtler giyiyordu.

Forvet Julián Álvarez'in sosyal medya paylaşımına göre, tişörtlerde şu ifadeler yer alıyordu:

Hayatımızı değiştiren, bize unutulmaz anlar yaşatan ve hayallerin mümkün olduğuna inanmamızı sağlayan adama... En güzel yanı sadece görmek değil, seninle birlikte yaşamaktı! Doğum günün kutlu olsun Kaptan; seni seviyoruz. Dileriz hep çok mutlu olursun.

FIFA, kulübü Inter Miami ve eski kulübü Barcelona, ​​Messi'ye doğum günü dileklerini iletenler arasındaydı.

Memleketi Rosario'da, yerel okullardan yaklaşık 5 bin çocuk "İyi Ki Doğdun" şarkısını söyledi ve hatta bazıları pasta getirdi.

AP'den de yararlanılmıştır.

Independent Türkçe


Michelle Obama'ya erkek diyen dövüşçü: İltifat ediyordum

Josh Hokit, Michelle Obama hakkındaki yorumu nedeniyle geniş çapta kınandı (AP)
Josh Hokit, Michelle Obama hakkındaki yorumu nedeniyle geniş çapta kınandı (AP)
TT

Michelle Obama'ya erkek diyen dövüşçü: İltifat ediyordum

Josh Hokit, Michelle Obama hakkındaki yorumu nedeniyle geniş çapta kınandı (AP)
Josh Hokit, Michelle Obama hakkındaki yorumu nedeniyle geniş çapta kınandı (AP)

UFC dövüşçüsü Josh Hokit, Beyaz Saray'da kazandığı karşılaşmanın ardından eski First Lady Michelle Obama'ya yönelik sarf ettiği hakaret içerikli sözler için tartışmalı bir savunma yaptı.

28 yaşındaki dövüşçü, bu ay düzenlenen UFC Freedom 250 etkinliğindeki ağırsıklet mücadelesinde Derrick Lewis'i nakavt ettikten sonra, "Michelle Obama erkek, öyle değil mi Amerika?" diye bağırdı.

Hokit, 14 Haziran'da yaptığı bu açıklama nedeniyle geniş çaplı tepkiyle karşılaştı. Dana White ise sözkonusu ifadeyi "çirkin ve yanlış" diye niteledi.

Şimdiyse dövüşçü, spor gazetecisi Ariel Helwani'ye verdiği röportajda bu çıkışını savunmaya çalıştı.

"Ben ona iltifat ettiğimi düşünüyordum" diyen Hokit'e Helwani, "Sanırım hiç kimse bunu böyle değerlendirmedi" yanıtını verdi.

Hokit sözlerini şöyle sürdürdü:

Michelle Obama'nın erkek olması, yani... Zorluklarla başa çıkmayı biliyor. İşler zorlaştığında bir erkek gibi sıkı çalışmayı biliyor. Bilirsiniz... Dayanıklı insanlar yoluna devam eder.

Helwani, böylesine büyük bir organizasyonda elde ettiği büyük galibiyetin ardından söyleyebileceği onca şey varken neden özellikle bu yorumu yaptığını sordu.

Hokit, bunun "bu ülkenin ifade özgürlüğü açısından ne kadar harika olduğunu dünyaya göstermek için mükemmel bir fırsat" olduğunu söyleyerek, başka bir yere gidip böyle bir şey söylerseniz "ölürsünüz" iddiasında bulundu.

Donald Trump, etkinliği yerinde takip etmesine rağmen sözkonusu açıklamalar hakkında yorum yapmadı. CNN ve diğer medya kuruluşlarına göre Trump, Hokit'in sözlerinden sonra hafif bir tebessüm etmiş gibi göründü.

dwegrr
UFC Freedom 250, Washington DC'deki Beyaz Saray'ın Güney Bahçesi'nde düzenlendi (Reuters)

Hokit, maç sonrası konuşmasında şunları söyledi:

Ben planı olan adamım, ziyafete hazır bir canavarım. Ne biliyor musunuz? Konuşmayı boş verin. Böyle bir organizasyonu düzenleyecek cesareti gösterdiği için Trump'a selam olsun. Ve eğer bir şey söyleyeceksem, 'İnanılmaz Hok'tan daha etkileyici yalnızca bir kişi var, o da Rabbim ve kurtarıcım İsa Mesih'tir.

Daha sonra Hokit, gecenin ana maçında geçici ağırsıklet şampiyonluğu için Ciryl Gane'le karşılaşacak Alex Pereira'ya meydan okudu ve ardından Obama'ya yönelik hakaret içeren ifadelerini kullandı.

Trump'ın güçlü destekçilerinden Dana White ise daha sonra Time dergisine şu açıklamayı yaptı:

Obama ailesinin kamuya mal olmuş kişiler olduğunun farkındayım ancak insanların aileleri hakkında çirkin ve asılsız şeyler söylenmesine tamamen karşıyım. Herkes ifade özgürlüğü konusundaki tutumumu biliyor ama bu tür saçmalıklardan nefret ediyorum.

Independent Türkçe için çeviren: Çağatay Koparal


FIFA'dan açıklama: Futbolda su molaları kalıcı mı olacak?

Fotoğraf: Reuters
Fotoğraf: Reuters
TT

FIFA'dan açıklama: Futbolda su molaları kalıcı mı olacak?

Fotoğraf: Reuters
Fotoğraf: Reuters

Gianni Infantino, 2026 Dünya Kupası'nda zorunlu su molalarının tartışmalı bir şekilde getirilmesini savundu ve FIFA'nın bunları gelecekteki turnuvalarda da uygulamayı değerlendireceğini söyledi.

FIFA Başkanı, turnuvadaki her maçta devre ortasında gerçekleşen zorunlu 3 dakikalık molaların "FIFA'ya ek gelir getirmediğini" ve oyuncu sağlığını korumak için başlatıldığını vurguladı.

Molalar bazı oyuncular, teknik direktörler ve taraftarlar tarafından olumlu karşılanmıyor; eleştirmenler, molaların oyunun akışını ve "kimliğini" bozduğunu söylüyor. Molalar bazı ülkelerde fazladan reklam gösterme fırsatı olarak kullanılırken, stadyumlardaki taraftarlar maçtaki duraklamalarda yuhalamaya başladı.

Eleştirilere rağmen Infantino, başlangıçta oyuncuların yüksek sıcaklıklarla başa çıkmasına yardımcı olmak için getirilen maç duraklamalarının turnuva için olumlu bir değişiklik olduğunu söyledi.

Infantino, SNTV'ye, "Belki teknik direktör bazı durumları yeniden değerlendirebilir, bazı hataları düzeltebilir. Oyuncular biraz dinlenir ve tam hızda geri dönerler. Peki, bu mutlaka kötü mü? Belki de iyidir" diye konuştu.

Ayrıca maçların temposunu da görüyoruz. Daha önce bu tür bir turnuvada 90 dakikanın tamamının bu kadar yüksek tempoda oynandığını hiç görmemiştik. Oyuncular maçın son saniyesine kadar hücum ediyor ve mücadeleyi sürdürüyor. Ve belki, belki de değil ama belki de bunda oyuncuların sahip olduğu bu kısa molanın da payı vardır çünkü ardından sahaya dönüp neler yapabileceklerini gösterebiliyorlar.

FIFA'nın bu deneyime dayanarak gelecekteki turnuvalarda da aynı molaları uygulamayı düşüneceğini belirten Infantino, bazı maçlarda su molası verilirken diğerlerinde verilmemesinin adil olmayacağını da söyledi. Klimalı stadyumlarda su molası verilmesi, maçlara giden taraftarlarda büyük hayal kırıklığı yaratıyor.

Infantino, "Eğer su molalarını sadece havanın çok sıcak olduğu maçlarda kullanıp diğer maçlarda kullanmasaydık, bazı antrenörlere veya bazı takımlara avantaj veya dezavantaj sağlamış olurduk" dedi.

Hava sıcak olduğu için bir maçta teknik direktörün oyuna müdahale etme imkanı varken, biraz daha serin bir maçta aynı imkana sahip olmaması ne kadar mantıklı?

Infantino yaptığı açıklamada, FIFA'nın su molası uygulamasına ilişkin karardan önce yayın sözleşmelerini imzaladığını ve FIFA'nın bundan mali kâr elde etmeyeceğini de vurguladı.

"FIFA için ek gelir söz konusu değil çünkü tüm ticari anlaşmalar çok önceden imzalandı" dedi.

Dolayısıyla bu bizim için mali bir konu değil. Bizim için tamamen sporla ilgili bir konu.

Independent Türkçe